PADLEGLEDER

Håper riktig mange finner gleden ved denne type turliv!

tirsdag 11. juni 2013

BESØK HOS FORHANDLER

Måtte en tur til Tromsø, og det var samtidig ensbetydende med å besøke min gode leverandør, venn og navnebror ALF på Alfa Fritid i Eidkjosen!
Her har jeg fått både gode råd, gode produkter, og en unik service i mange år.

Alf (og fruen) driver sin virksomhet i Eidkjosen, og har et urtolig utvalg av båter og utstyr for padling. I tillegg har de en nettbutikk som fungerer svært godt, med leveranser fra Svalbard i nord, og til hele Norge ellers.



Denne karen treffer du når du stikker innom!
Butikken har ingen ordinær åpningstid, men innretter seg etter kundenes behov.
Avtal tid for besøk, og du vil få en opplevelsesrik stund....



Da jeg var innom, var det to kunder som skulle se på nytt utstyr.





Og utvalget av båter er imponerende!
Lokalet er ikke ruvende, men du finner det meste her.
Jeg så nesten like mange modeller fra tyske Lettmann, som i Hamburg!



Flere modeller ble prøvesittet. Sittekomforten er og blir viktigste punkt ved valg av kajakk,
når du ellers vet HVA du primært skal bruke kajakken til...



Det var ikke bare jeg som falt for denne modellen fra Prion.
Her ble jeg grundig lurt....
Jeg var sikker på at dette var en båt i glassfiber, men neida!
Det er PLAST!!! Med finish og vekt som glassfiber.
Prisen var og til å leve med.
Etterpå var det prøving av tørrdrakter, vester m.m.



Folkens...
Bit dere merke i denne logoen!
Ønsker du GOD service og personlig oppfølging, så vil du neppe bli skuffet når du kontakter Alf.

Og jeg kommer selvsagt tilbake!

--------------

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kom gjerne med konstruktive kommentarer!